Returnarea produselor
Dacă vei considera de cuviință să returnezi vreunul dintre produsele comandate, vom respecta prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă, cu modificările şi completările ulterioare, prin care cumpărătorul (numai în condiţiile actului normativ menţionat) are dreptul ca în termen de 10 zile să denunţe unilateral contractul, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală în scris (document semnat de cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) preţul contractului, condiţionat de returnarea bunurilor în ambalajul original, şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorări. Cheltuielile aferente returnării bunurilor vor fi suportate de către cumpărător. Vânzătorul are dreptul ca în situaţia în care consideră că acţiunile cumpărătorului au fost cu rea intenţie să solicite daune interese de la acesta, în condiţiile legislaţiei.
Politica de Retur
Deasemenea, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Mai pe scurt, ai dreptul să renunţi la produsele pe care le-ai cumpărat în termen de 14 zile de la data cumpărării. Ni le trimiţi înapoi, iar DADA iti pune la dispozitie o alta geanta sau îţi returnează banii. Din punct de vedere legal, nu trebuie să invoci niciun motiv. Noi te rugăm frumos să ne oferi o explicaţie, astfel încât pe viitor să putem evita situaţiile de acest gen.
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informezi în scris pe adresa office.dada@dada.ro. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către DADA. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale DADA, să nu fie purtate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare).
Puteti opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doresti înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de catre tine, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre DADA. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în e-mail.