Tarifele şi livarea
Preţurile afişate pe site includ TVA – 19%.
Pentru Romania, ne ocupăm noi ca gențile noastre să ajungă la tine prin Fan Courier…Gratuit).
Nu putem garanta îndeplinirea tuturor comenzilor conform informaţiilor de pe site. Este posibil ca unele genți să nu fie disponibile, chiar dacă pe site apar ca fiind în stoc. Dacă se întâmplă asta, îți vom comunica pe email sau la telefon un nou termen de livrare. În cazul cel mai complicat, in care iti doresti un model de pe site, insa pe alt tip de piele sau culoare, vom face repede-repede o geantă special pentru tine, din modelul dorit, iar pretul acestei va fi exact ca pretul de vanzare, initial afisat. Pentru că vrem să fii mulțumit/ă, toate detaliile comenzii iti vor fi comunicate prin telefon de catre Echipa DADA. Termenele de livrare menţionate nu depind numai de noi, ci şi de furnizorii sau curierii noştri.
Feed-back
Fiecare comentariu de la tine ne poate ajuta să fim mai bine organizați. Trimite-ne orice observație ai în legătură cu serviciile noastre!
Datele tale
Confidentialitatea datelor stocate despre tine este garantată. În România, siguranța acestora este reglementată de Legea nr. 677/2001 privind protecţia persoanelor, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare. Stocăm informaţiile tale – nume, adresele de e-mail, telefoane, CNP, datele firmelor tale, comenzile efectuate anterior, etc – pentru a putea fi mai prompți data viitoare. Pentru noi este important ca livrarea produselor să fie cât mai rapidă, documentele emise să fie corecte (facturile, chitanţele, avizele de expediţie), iar tu să nu reiei completarea tuturor rubricilor, la fiecare nouă comandă. În acest scop, monitorizăm utilizarea site-ului şi realizăm statistici pe baza datelor furnizate de tine.
Noul regulament general privind protecția datelor (GDPR)
Noul regulament general privind protectia datelor – GDPR a intrat in vigoare la data de 25 mai. Adresa ta de e-mail si restul datelor necesare pentru efectuarea unei comenzi pe site-ul nostru se afla temporar in lista de comenzi; acest lucru find necesar pentru executarea procesului de comanda. Sursele noastre de comunicare constau in e-mail, apel telefonic sau articole de profil postate pe retele de socializare. Masurile de securitate puse in aplicare pentru protejarea datelor cu caracter personal sunt documentate, conforme cu bunele practici aplicabile în acest domeniu și adecvate, in concordanta cu standardele pietei. Nu vom vinde sau impartasi adresa ta de e-mail catre terte parti. Daca ai intrebari sau nelamuriri cu privire la datele tale, nu ezita sa ne contactezi la office.dada@dada.ro.
Returnarea produselor
Dacă vei considera de cuviință să returnezi vreunul dintre produsele comandate, vom respecta prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă, cu modificările şi completările ulterioare, prin care cumpărătorul (numai în condiţiile actului normativ menţionat) are dreptul ca în termen de 10 zile să denunţe unilateral contractul, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală în scris (document semnat de cumpărător şi transmis electronic sau prin poştă cu confirmare de primire) preţul contractului, condiţionat de returnarea bunurilor în ambalajul original, şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorări. Cheltuielile aferente returnării bunurilor vor fi suportate de către cumpărător. Vânzătorul are dreptul ca în situaţia în care consideră că acţiunile cumpărătorului au fost cu rea intenţie să solicite daune interese de la acesta, în condiţiile legislaţiei.
Politica de Retur
Deasemenea, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Mai pe scurt, ai dreptul să renunţi la produsele pe care le-ai cumpărat în termen de 14 zile de la data cumpărării. Ni le trimiţi înapoi, iar DADA iti pune la dispozitie o alta geanta sau îţi returnează banii. Din punct de vedere legal, nu trebuie să invoci niciun motiv. Noi te rugăm frumos să ne oferi o explicaţie, astfel încât pe viitor să putem evita situaţiile de acest gen.
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informezi în scris pe adresa office.dada@dada.ro. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către DADA. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale DADA, să nu fie purtate sau deteriorate; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare).
Puteti opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doresti înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu returul vor fi suportate de catre tine, ca şi client, iar cele cu livrarea noului produs vor fi suportate de catre DADA. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în e-mail.
Garanţie, reclamaţii
Oricare ar fi reclamaţia, o poţi adresa la: office.dada@dada.ro
Certificat de garanţie a produselor
Garanţia reprezintă certitudinea calităţii oferite de S.C. CHARISMA SRL şi se aplică oricărui produs achiziţionat din showroom-ul nostru şi de pe www.dada.ro
Durata de garanţie
Durata de garanţie este limita de timp care curge de la data cumpărării produsului, până la care producătorul îşi asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziţionat, pe cheltuiala sa, dacă deficienţele nu sunt imputabile consumatorilor.
Pentru prpdusele DADA oferim o garanţie de 30 de zile de la data cumpărării. Pentru orice defecte pe care le-aţi putea descoperi în această perioadă de timp vă invităm să aduceţi/trimiteti produsul cât mai repede la atelierul nostru pentru a fi evaluat.
Condiţii de garanţie
Garantăm că produsele DADA sunt produse noi (nefolosite), autentice (produsul prezintă elementele de identificare ale mărcii legal înregistrate) si lucrate manual. Atelierul DADA continua traditia vechilor mesteri manufacturieri in realizarea produselor de marochinarie, dupa toate regulile artei.
În condiţiile respectării instrucţiunilor de întreţinere, produsul prezintă parametri de calitate şi performanţe normale (la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil), date fiind natura şi scopul pentru care a fost realizat produsul, pe durata medie a utilizării. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, o dată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect.
Apreciem o piele robusta si bine prelucrata, dar un uitam nici de spiritul DADA. Combinăm deci traditia executiei manuale a gentilor cu ultimele tendinte în design.
Foarte Important: Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului si este obligatorie prezentarea bonului de casă sau a facturii fiscale.
Modalităţi de asigurare a garanţiei: Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării.
- Repararea produsului
- Înlocuirea produsului – dacă acesta nu poate fi reparat
- Returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.
Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă
- uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
- decolorarea produsului sau a unor părţi componente în urma expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă, etc.)
- deteriorări ale produsului în urma unor calamităţi (foc, cutremur, inundaţie, trăsnet, etc.), accidente, incendiere sau furt
- defecte produse de transportul, manipularea şi depozitarea în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, şocuri termice – variaţii de tip cald / rece, imersare, etc.)
- defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului şi/ sau în condiţii improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat – umplerea excesivă a genţilor duce la deteriorarea acestora
- intervenţia, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului
- deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de şocuri mecanice (rupere, agăţare, lovire, zgâriere, etc.), animale de companie, rozătoare şi alţi dăunători
- întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate, spalarea in masina de spalat haine).
Nu se consideră defecte de fabricaţie, ca urmare nu fac obiectul acordării garanţiei:
- particularităţi ale pieilor naturale: nervuri, mici diferenţe de culoare, semne caracteristice şi neregularităţi – tocmai acest lucru arată autenticitatea şi calitatea pieilor din care sunt confecţionate produsele DADA.
- pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra şi poate colora uşor haina cu care vine în contact. Acest lucru se întâmplă la primele purtări, până produsul dobândeşte o patina unică, şi nu este considerat defect; petele de pe haine ies la o simpla spălare. micile neregularităţi şi imperfecţiuni ale produselor sau ale părţilor din produse confecţionate manual.
- pieile care au fost ceruite şi lustruite manual: în acest caz pielea continuă să se “uzeze” în mod natural – escoriaţiile de culoare de la suprafaţa pieilor reprezintă un efect intenţionat care are loc doar după purtare şi tocmai acest lucru aduce individualitate produselor. Aceste procedee tehnologice confera pielii naturale o durata de viata excelenta si rezistenta la ploaie, praf sau vant. Adaugati la aceste avantaje un aspect vintage foarte natural si convingator, care nu poate fi obtinut prin metode moderne.
Suntem visatori si creativi, numai cand desenam. In executie si alegerea materialelor suntem clasici in viata!
Conţinutul. Drepturile de autor
Pozele şi descrierile obiectelor de pe site sunt exemplificative. În principiu, imaginile sunt cât se poate de apropiate de produsul în sine, dar pot apărea unele neconcordanțe.
Întregul conţinut al site-ului www.dada.ro (texte, imagini, elemente de grafică, coduri, scripturi etc) sunt proprietatea S.C. CHARISMA STUDIO S.R.L. şi sunt protejate prin Legea drepturilor de autor şi prin alte legi privind dreptul de proprietate intelectuală. Încercările de a le prelua, prin orice mijloace, sunt ilegale şi, în măsura în care vor fi sesizate, vor fi deferite justiţiei.
Cum cumpar?
Pentru a achita produsele DADA pe www.dada.ro aveţi la dispoziţie pentru moment: Plată numerar/ramburs
Plata se face in lei, integral, la livrare. În cazul livrării produselor la domiciliu, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea. Agentul de curierat este obligat să ofere clientului o chitanţă nefiscală care atestă efectuarea plăţii.
PROMOTII
Prezenta promotie se refera strict la produsele din categoria gentilor DE MANA si DE UMAR. Promotiile nu se cumuleaza intre ele, si nici nu se aplica la gentile deja reduse din categoria PROMO. Restul detaliilor fiind prezente in codul de reducere. Perioada valabila peste aceasta promotie este 26 oct.-6 noiembrie 2021.